juridiskservicecenter.dk

Ansvarsforsikret køberrådgivning & berigtigelse | Freelance sagsbehandling

Ring eller send en e-mail via kontaktformularen for et uforpligtende tilbud!
📞 27 51 61 15

Freelance sagsbehandling

Brug for hjælp til sagsbehandling, berigtigelse eller rent skrivearbejde? 

Det bliver efterhånden mere populært at outsource sin sagsbehandling og administrative opgaver. Dermed sparer man en masse udgifter. Nemlig de udgifter, som man ellers ville have haft i forbindelse med fastansatte sagsbehandlere.

På denne måde kan man jo nøjes med at betale for det arbejde, der rent faktisk skal udføres. Der er derfor ingen spildte kræfter. Det kan f.eks. være i perioder med få kunder og lav indgang af sager. Endvidere slipper I for betaling til diverse personalegoder, pensioner, kontorudstyr osv.

Hvis I har brug for en ekstra hånd i firmaet, men ikke har de fornødne ressourcer – eller budgettet til en fast medarbejder pt, så kunne en freelance sagsbehandler måske være løsningen?

Det kunne også være ved perioder med længerevarende sygdom, barsel eller ekstraordinært arbejdspres for virksomheden (advokatkontor, ejendomsmægler, boligselskaber o.lign.)

Få bl.a. kompetent hjælp til følgende:  

Udarbejdelse af fakturaer, kontrakter, korrekturlæsning, købsaftaler, oprettelse af sager, kvalitets-tjek, tastearbejde, korrespondance, tinglysning, gældsbreve, indhentning af dokumenter, skrivning efter diktat og meget andet..

Der betales normalt pr. time fra kr. 250-300 ekskl. moms afhængigt af opgaven, der kan dog gives samlet tilbud ved større opgaver/projekter. Man kan også vælge at få en fast pris pr. sag.

Er I f.eks. en ejendomsmæglerforretning, der gerne vil sælge køberrådgivning og berigtigelse, men ikke har alle kompetencerne in-house? Ja så kan du outsource delopgaver eller hele sager til mig, og sælge dem selv igennem jeres forretning. Jo flere sager du outsourcer, jo større rabat på min pakker kan du opnå, og jo mere kan I selv tjene.

Ved anmodning om indgåelse af aftale, starter vi med en forventningsafstemning via enten telefon, e-mail, eller personligt fremmøde I jeres virksomhed, hvis I har lyst til, at vi lige hilser på hinanden*. Herefter udarbejdes en simpel kontrakt på de vilkår vi har aftalt.

Det er vigtigt, at jeres virksomhed bliver 100% tilfreds med den ydelse, der bliver leveret, hvorfor forventningsafstemningen også altid skal ske, som noget af det første.

Lyder det som noget for jer? Så tøv endelig ikke med at tage et kig på min tidligere erfaring, som findes fuldt opdateret på  LinkedIn.

Se evt. også Hvem er Juridisk Servicecenter?

Herefter er I mere end velkomne til at tage kontakt, også hvis I skulle have supplerende spørgsmål til noget af ovenstående.

*Ved besøg i jeres virksomhed, bemærk da tillæg til transportomkostninger ved over 30 km.